onsdag 25. februar 2015

Jobbemanndag

Det er vinterferie denne veka, men vi har ikkje tatt oss fri, så det er kvardag hos oss. Storebror er på sfo der de gjør kjekke ting kvar dag (diskotek, turdag, gym, film osv) - men ein dag har han valgt å vere vekke for å vere med meg og mannen på jobb.

Så i dag kledde han på seg fin skjorte, vest og raudt slips og vart med på jobb. Han hadde pakka sekk med spel, leikar og bamsar - og smurt sin eigen frukostmatpakke. Sett vekk frå racerbilløpet han hadde nedover korridorane der eg jobbar var det heilt uproblematisk å ha med seg ein kamerat på jobb. Til lunch køyrte vi til mannen som har lunchbuffet kvar dag. Resten av arbeidsdagen var storebror der, og det ryktas om både kakao og kjeks. Det er kjekt å vere på jobb!
Storebror er med meg på ettermiddagsjobb titt og ofte. Her blir han intervjua i etterkant av eit arrangement eg var ansvarleg for.
For min del tel eg timar til kvelden. Etter to kveldar med teater som slutta etter sengetid (altså litt over kl.22) er eg litt bakpå med tanke på sovetimar. I kveld skal eg i seng litt tidlegare, og kanskje rekk eg å lese ferdig juleboka mi?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...