onsdag 4. februar 2015

Tante strikkedille

I går vart eg tankte for sjette gong! Tenk det! Vi har vist om kjønnet ei stund, så eg har strikka til den lille guten i fleire omgangar! Etter ein heller laber strikkevinter 2013/2014 har årets vinter vore mykje betre med skikkelig slanking av restegarnboksen! Eg har bestemt at eg ikkje skal kjøpe nytt garn før boksen min er nesten tom. Det er den snart no - eg trur det ligger 3-4 nøster igjen.
Eg har tatt bilete av alt eg har strikka, og skal sjølvsagt skryte her inne, men først må eg sende det av gårde. Ein pakke til tante sin lille gut som enda ligger på sjukehuset og er heilt ny (kun 22 timar gammal), ein pakke til ei barndomsvenninne som ventar nummer to i desse dagar, og ein pakke til ei studievenninne som fikk nummer to for to månadar sidan. Eg skal også sende avgårde ein pakke til Strikk for livet. Mykje kjærleik og ønske om varme babyar i fleire retningar! - og litt pæng til posten! - og ein nesten tom strikkeboks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...