onsdag 29. april 2015

Stoltzen nok ein gong

I ettermiddag forlot eg mann og barn på fotballtrening i strålande sol og køyrte til Sandviken der det regna, snødde og hagla om kvarandre! Det frista ikkje så veldig å slite seg opp på Stoltzen i det været og med bein og bak støle og såre etter gårsdagens nådelause styrketrening. Men eg gjekk ut av den varme bilen, og ikkje lenge etter var det fine været komt til Sandviksfjellet!

På toppen venta Stoltzenyoga, og i dag klarte eg to øvelser som eg har øvd masse på, mellom anna å stå på hendene! Hjelpes kor gøy! Og turen vart ikkje mindre fantastisk med denne utsikta før eg gjekk ned igjen kl.19!


Trappene hadde tørka opp til eg gjekk ned igjen, så eg slapp å skli nedover på glatte steintrapper. For ein flott avslutning på dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...