onsdag 27. mai 2015

Festspelopning og tale

I dag opner Festspelene i Bergen - og jobben er, tradisjonen tru, på plass for å vere del av arrangementet. Nokre venner har delt frå lydprøvene på snapchat, så eg gler meg skikkelig! Med meg i jobbveska har eg sitteunderlag og søppelsekk, været er ganske skiftande i dag og det er kjipt å sitte på Torgallmenningen og fryse! Underlag til rumpa og søppelsekk som vanntett teppe ;)
Spasertur langs Lille Lungårdsvann før kino på måndag.
Ryktet kviskrar om champis etter opninga, men eg blir ikkje lenge sidan mannen har viktigare planar for ettermiddagen enn at eg kan henge med kollega utover dagen. Om halvanna veke er han forlover i bryllup, og i ettermiddag er det siste klesprøve før han håpar på å kvitte seg med brudgommen slik at han og den andre forlovaren kan skrive tale.
Vi satt i går og drodla rundt barndomsminner da brudgom og de to fetterane hang mykje saman. Dessverre (for talen i bryllupet, ikkje sånn generelt) var brudgommen ein Pikenes Jens, så rundt halvparten av historiene er ikkje passande i talen foran bruda - haha - ho er jo heldig som har klart å kapre han skjønte eg! Eg gler meg masse til bryllupet; med verdens kjekkaste forlover! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...