lørdag 16. mai 2015

Jeg kommer med en gang

Innimellom kjøper eg bøker fordi de har så fint cover. Eg veit at ein ikkje skal det, men når eg skummar igjennom det som står bakpå og det ser ok ut kjøper eg.

"Jeg kommer med en gang" er ei slik bok som eg likte coveret på. Sør-koreanske Shin Kyung-Sook sel millionar av bøker i heimlandet sitt, og denne boka er skriven til de; ikkje med tanke på at vestlege skal lese den. Det tok litt tid, men eg kom inni den før de magiske 100 første sidene hadde gått (om bøker ikkje fengar meg etter 100 sider gjer eg de frå meg). Skrivestilen minnar meg litt om Haruki Murakami, ein japansk forfattar som eg har lest nesten alt av. Etter ein vanskelig start las eg resten på få dagar, og sneik til meg ei side hist og her; vart rett og slett litt hekta. Det er alltid fint - og ekstra fint med ei så annleis bok!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...