tirsdag 23. juni 2015

International Yoga Day

21.juni var det tidenes første internasjonale yogadag! Den vart markert over heile verda, også her i Bergen :) Vi starta dagen med å gå opp på Ulriken er de hadde familiedag og barneyoga på toppen.

Vi har ikkje gått opp her sidan i fjor, og det var så kjekt å sjå kor store ungane har blitt - og korleis det som i 2014 var ei utfordring no gjekk som ein leik! Vi fikk mykje gratis da de bestemte seg for å leite fram babykrokodiller oppover, da sprang de langt foran oss store delar av vegen!
Vi valgte å gå den korte og bratte vegen opp, så her må vi holde oss fast i rekkverk. Det ligger masse motivasjon i å sjå toppen!
Vel oppe rakk vi lunch og pil og bue-skyting før yoga. Ungane var så flinke å gjøre yoga. De viste ikkje heilt kva det var ("sånn trening"), men stilte som barn flest med opent sinn og var med med heile seg gjennom økta. Vi var sommarfugl, løve, kamel og katt - veldig gøy!
Etterpå var det ansiktsmaling før eg gjekk ned og ungane tok bana saman med mannen. De køyrte meg til byn der eg skulle vere med på Bikramyoga på Torgallmenningen kl.15:00.
Bikramyoga er yoga i 38 grader varmt rom, og eg trur ikkje det var langt unna i steiksola på Torgallmenningen! Varmt var det i alle fall - phuuuuu! Mange var med (BA meinte det var rundt 300) og minst like mange såg på. Eg stod på tredje rad.
Eg har gjort Bikramyoga ein gong tidlegare, i varmen, så eg var ikkje heilt flunkandes ny; men det er likevel ganske annleis enn den yogaen eg normalt sett trener. Knallhard og veldig utfordrande stillingar, og ikkje minst ein veldig dominerande instruktør som nærmast klapper oss gjennom øvelsane!
Eigen DONG DONG-spelar :)
60 minutter yoga først, også avslutta vi med 20 minutter meditasjon. BA og BT har fleire fine bileter av dagen. Det var veldig gøy å vere med saman med så mange andre!
Med søndagsrutebuss hadde eg plutselig god tid, så eg kjøpte medgsmoothie og veggisalat som eg åt sittande i sola ved Musikkpavaljongen. Som sist eg gjorde Bikram kjente eg snart av eg vart heilt sløv i heile meg, så resten av dagen vart ganske utfordrande. Rett etter at eg kom heim reiste mannen på fotballtrening, så det vart ein tøff kveld der eg sosa halvt bevistlaus rundt og prøvde å få ungane i seng. Heldigvis er de store og velvillige, men hjelpes! Først på ettermiddagen i går følte eg meg normal igjen.
I går var det avslutning med klassen til storebror. De har siste skuledag i dag, så tenk! DA er første klasse over og etter sommaren er det nytt skulebygg, ny SFO, men heldigvis den samme læraren. Vi festar i kveld også - det er sankthans, og eg har lagt invitasjonar i postkassene i nabolaget der eg ber alle om å bli med på felles grilling og leiking på leikeplassen. Det blir spanande å sjå kor mange som kjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...