mandag 29. juni 2015

Offentliggjort

I vår har eg studert i arbeidstida - heilt lov etter ønske frå arbeidsgjevar. Som saksbehandler i kommunen er det heilt på sin plass å kjenne Offentleglova, og det er den eg har lest om.
Kjem du inn på kontoret mitt og ser at eg sitter med beina i vindaugskarmen er det ikkje fordi eg shlækker på jobb! Men fordi eg leser om §17. Unntak for visse dokument som gjeld Det Konglege Hoff. No kiddin`
Dette har vore eit nettstudium og det har tatt masse tid! Eg har studert Forretningsjus tidlegare, og det tar mest tid å komme inn i språket de brukar. Når det er gjort er mykje gjort! Det var fint å ta eksamen og kjenne at eg viste svara - eg skjønte kva de spurte om, og hadde det vore høve til å kommentere hadde eg skrive masse. Det er jo det som er dumt med eksamen, ein får berre vise ein liten del av det ein kan. Men no kan eg i alle fall seie at eg og offentleglova er som hand i hanske ;)
I alle fall ei lita stund, til eg gløymer det ut. Men forhåpentligvis sitter noko fast i nokre månader til, no som eg er juristen på kontoret må eg jo kunne svare når nokon spør! Mumle mumle "Eg lurer på om det står noko om dette i §13, men det var det tema eg kun fikk 67% korrekt på, så eg må berre nett ta meg ein tur innom Lovdata... Enn så lenge - ikkje sei noko til nokon!"

Haha, eit forsøk på juristhumor der :) Eg er i alle fall happy, og kan ta sommarferie med god samvittighet på fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...