fredag 26. juni 2015

På leit etter laurbær

I dag er det sol og nydleg vær i Bergen og det er planlagt ein tur over Vidden i arbeidstida. Eg har gleda meg heile veka, men i dag øver eg meg på å høyre kva kroppen seier. Og den er ikkje i form til å gå nokon stader. Derfor blir arbeidsdagen som vanleg medan kollegaer koser seg i sola på fjellet. Denne sitter langt inne, men skal det vere noko igjen av meg i kveld må eg prioritere no.
Storebror er med ein kamerat heim i dag. Vi tre som er heime i ettermiddag skal bake kake og gjøre klart til lillesøster sin bursdagsfeiring i morgon. Den vil eg ikkje ta sjansen på å måtte slite meg igjennom berre fordi eg, egoistisk nok, har lyst å gå over Vidden i dag. "Ikkje vær så jævla flink heile tida" seier Per Fuggeli. I dag er eg ikkje det.

Haha, i følge ein kollega har eg ei "spretten lita rumpe" (fnis) så den skal eg plassere på nokre laurbær i ettermiddag.

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...