fredag 28. august 2015

Bær!

Norske blåbær altså! Eller bær generelt! Vi er liksom på siste side føler eg, så det er om å gjøre å NYTE bærmengden som er i hagen, i skogen og på butikken! For det har ikkje vore mengder av alt i år! Likevel snopar vi det vi framleis kan finne av raud- og kvitrips i hagen. Nokre blåbær som har modnast litt seinare enn de andre i den lille blåbærhagen vår. Bringebærbuskene våre har omsider modnast, og sjølv om de ikkje er store som i butikken, er det framleis veldig gode! Store stikkelsbær ferdig plukka og levert i boks av ein kollega.
Blåbær og havregryn! Perfekt kveldsmat!
I dag såg eg at de har fått boksar med norsk skogsblåbær i butikken (i kjøledisken ved frukt og grønt - løp og kjøp!). De store amerikanske blåbærene er gode no de også! Køyr på! Bær er godt! Og fryktelig sunt!

I dag har eg kjøpt inn spinat for å lage Monsterpannekaker igjen! Ungane har spurt etter de fleire gongar denne veka, så de kjem til å bli veldig glade når eg drar opp spinatposen. Det er jo også sunt; og da kan ein spise masse! (kjenner eg er middagssulten ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...