søndag 9. august 2015

Mosypakke

På nettsida Småbarnsforeldre las eg om Mosy. Det er ein slags forundringspakke som du får tilsendt i posten; og som inneheld ulike aktiviteter/produkter til foreldre og barn. Ein kan lese meir om Mosy på nettsidene deires.
Vi mottok juli-pakken - og eg var ganske spent da eg opna!
Inni pakken var det eit puslespel, ein pose med naturleg sunt snop, solbriller, leikesand og eit pappsett til å dekorere/sette saman/leike med.
Fine og små ting alle saman, men eg ser at mine unger er for store. Brillene er for små til de, og puslespel med 24 bitar er for lett. Snop, sand og pappleike er tipptopp, men dette er ein dyr pakke; så når ikkje fleire av produktene er betre passande blir dette litt utanfor det eg vel å bruke pengar på. Likevel gjer vi den ein ny sjanse, og ventar spent på augustpakken. Det er uansett gøy med ting som er annleis enn det som vi finner i de butikkane vi går i, eller annleis enn det eg ville kjøpt inn sjølv. Og sidan vi kjenner fleire småttiser går berre det som ikkje passar våre unger i gåveeska vår - så alt blir tatt i bruk likevel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...