onsdag 26. august 2015

Stor!

I går vart eg møtt av ein veldig glad og stolt gut på sfo som iløpet av dagen hadde mista den første framtanna si! Denne har vore laus sidan før sommaren, og de siste vekene veldig laus. Den hadde blitt dunka ut når de hadde leikesloss, og i følge kameraten hadde storebror spytta tanna ut, men blod og alt. Men hovedpersonen sa at det ikkje hadde gjort vond, han var berre SÅ STOLT!

Etter middag vart det feira med dessert sidan eg hadde vore så heldig at eg hadde fått stikkelsbær og stikkelsbærgraut av ein kollaga på jobb; mmmm!!
Etter middag gjekk storebror på besøk til ein kamerat som har flytta i nærleiken av oss. Denne sommaren har han begynt å få lov å gå til de som bur heilt nære, og i går var første gong han gjekk utan at vi stod heime og passa på. Det gjekk sjølvsagt kjempefint! Lillesøster ville også på besøk (de blir heilt umulige når ein går på besøk/får besøk og ikkje den andre), så da hadde vi plutselig to timar utan barn! Mannen reiste å handla mat, medan eg jogga meg ei runde. Finfint!
Storebror kom heim klokka 19 som avtalt, og alt var berre fryd og gammen! I babyboka såg vi at den tanna han mista i går, som er den tredje ut, også var den tredje tanna som kom, våren 2009 :) I natt har tannfeen vore på besøk og la 10 kr i glasset med vatn! Det er så kjekt å bli så stor at ein tjener penger på eigen hand ( ;) ) og får komme og gå (litt) som ein vil!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...