mandag 21. september 2015

4x læring

Etter ei helg da mykje vart annleis enn vi hadde trudd er det endelig måndag og show must go on. Vi har lært masse i helga, alle fire!

Eg har lært at eg fint kan ringe pappa eller lillebroren min når bilen ikkje vil starte, og eg får korrekt hjelp rett på øyret. No må eg berre krysse fingrane for at bilen starter i ei veke til før vi skal ha den på verksted. Eg lærte også at bilen har ein startmotor. Det lærte eg vekk til kollegaene mine i dag. Jadda - må spre kunnskapen! Eg har hammar i bilen den neste veka, så dette går bra (fordi eg har også lært meg kvar startmotoren ligger!).

Mannen har lært at han må ta med seg nøkkel til huset når han går på byn for å drikke øl med kompiser. Kona blir ikkje mykje happy av å bli vekt av dunking på vindauget kl.02:42 natt til laurdag.


Storebror har lært at det er kjempegøy å vere på overnatting hos kamerater, og at det finnas heimar der ein får laurdagssnoprestar etter søndagsfrukosten :)

Lillesøster har lært seg å sykle utan støttehjul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...