fredag 18. september 2015

Riktig utstyr er halve jobben

Sidan det var så bra vær i går - eller i alle fall opplett og nesten 20 grader; hadde eg gleda meg heile dagen til å jogge på ettermiddagen. Men da eg kom heim møtte eg to sure unger, og etter ein time med sutring i stereo tenkte eg at NO! No stikker eg! Eg skifta til og med klær, og stod i fult treningsutstyr med RunKeeper klar, og eit glass med vatn var plassert på baksida av huset slik at eg kunne drikke medan eg strakk ut der.
Kveldsmat, yoghurt naturell med norske blåbær og mynte; mmm!
Men så måtte eg hjelpe lillesøster med å vaske håret i dusjen fordi pappaen plutselig ikkje var bra nok og da var det gjort. Av og til er det berre som om heile kroppen seier NEI, og eg jobber med å vere flink å høyre etter. På veg ut av badet raska eg med meg ein gammal ullcardigan som eg tok på meg på veg inn i stua. Mannen kaster eit blikk på meg og seier "Skal du... åja. Nei." Eg la meg på sofaen og sov gjennom heile barneTV. Så masse for den joggeturen! Så da gjekk eg med reine treningsklær resten av kvelden. Ingen skal seie at eg ikkje prøvde! Men eg har trua på i dag da :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...