onsdag 23. september 2015

Sargasso

Atle Hansen si første bok skriven for voksne "Saragasso" fann eg i ein salgsboks for rundt eit år sidan. Den er ikkje så lang, så den har blitt valg vekk fleire gongar før eg no omsider bestemte meg for å lese den. Den er lagt til ei svunnen tid, men mennesker er no ein gong mennesker - og kjærleiken er tidslaus.
Den er veldig fin - særleg er han som er "han"-personen i boka ein flott fyr. Korleis han opptrer bør vere til inspirasjon for mange, i alle fall for meg. Boka fikk meg til å humre, og sjølv om det absolutt ikkje var spanande var den likevel leseverdig og lun. Vemodig.

Halvvegs i boka lurte eg så masse på om Saragasso var noko, eller om det kun var eit ord. Men det viste seg at det var eit hav i Atlanterhavet. Eit hav i havet. Ganske så kult.

Bra bok! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...