fredag 23. oktober 2015

Chai latte


 

                                                     I sommar var vi ein tur over grensa til Tyskland, og der handla vi masse gøy på den enorme matbutikken de hadde der. Vi hadde nok handla mykje meir frukt og grønt om denne var i nærleiken av huset vårt her i Bergen, for den butikken hadde den mest innholdsrike fruktavdelinga eg har sett i heile mitt liv! Når vi handlar litt på måfå er det lurt å kjøpe ting som har litt holdbarhet - slik at vi faktisk rekkjer å bruke det opp før det blir ødelagt.

Denne boksen med chai latte vart med heim frå det store utland, og har fjort lite utav seg i skuffen i sterk konkurranse med kakao og rett og slett mjøl. Siste veke da eg var heime med storebror vart eg fysen på noko godt, og bestemte meg for å prøve ein kopp.

Tanken har slått meg før, men sidan bruksanvisninga var på tysk har eg aldri komt lenger enn å sjå på eksa. No hadde eg tid til å lese skikkelig og tolke at joda - det skulle berre vere 1,5 dl varmt vatn i. Og ingen mjølk.
Det var jo lite - men når eg helte oppi posen med pulver skjønte eg kvifor. Det var nok 1/2 dl pulver i kvar porsjonspakke, enorm mengde synas eg, så med halvanna desiliter vatn vart det 2 dl - vanleg mengde når ein har med slike ferdigposar å gjøre. Flaks at eg hadde ein slik ein kopp ståande frå samme land, kjøpt i Berlin på julemarknad i fjor. Med eige målemerke og greier. Skal ikkje kimse! Her er det orden i rekkene ;)
Smaken? Nydleg! Søt, kremaktig - og berre heilt himmelsk! Derfor har eg satt den tilbake i skuffa slik at den varer leeeeengeeee! Det er jo det som er dumt med slike ting ein kjøper i det ganske utland - det er ikkje lett å få tak i meir når det først er blitt tomt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...