lørdag 17. oktober 2015

Puste 12 år





Meg: Kor gammal er Puste?
Lillesøster: 74 år
Storebror: Tja. Ho er vel 10-12 år kan jeg tenke meg. Tror du virkelig at hyn er 74? Katter kan ikke bli så gamle.
Lillesøster: Joda, Puste er sikkert det!
Storebror: Mennesker kan bli 74, katter kan ikke bli så gamle.
Lillesøster: *stillhet

Vi veit ikkje kor gammal ho er sidan ho vart funnet på gata saman med mammaen sin og ein bror. Vi fikk ho tidleg i februar 2004, og da var ho rundt 16 veker. Så da har vi satt bursdagen hennes til hausten, 1.november. I år fyller ho 12 år. Ei fin, halvgammal dame!

I bursdagsgåve har ho fått ei ny seng. Ho har hatt seng før, men ikkje på mange år. No likar ho så godt å sove på kjøkkenet, og de siste månadane har ho lagt seg på dørmatta eller på eit tilfeldig klesplagg som da blir full av kvit pels. Eg hadde sett for meg noko fluffete i rosa, men da eg og lillesøster fann denne på Europris for ein brøkdel av prisen som er å kattesenger på dyrebutikken fikk pris og tilgjengelighet slå prinsessedraumen. Stoffet er i litt grov vev; noko Puste liker godt. Ho la seg oppi den nye senga si den første kvelden vi hadde den framme, så den falt umiddelbart i smak!

Om to veker er du 12 år, trur vi; og vi er så glade for at du vart funnet! Eg ser ikkje heilt for meg denne kvite, lille pusejenta som streetcat! Vi synes du er søt søt søt søt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...