søndag 25. oktober 2015

Roleg treningsveke

Parallelt med aukande (eller eigentlig alt auka, kanskje meir jamnt over høg) arbeidsmengde på jobb har intensiteten på trening gått ned denne veka. Vi har hatt fleire, eller ein lang, hauststorm; så joggeturar har ikkje heilt vore aktuelt. I staden har det vore to halvlange gåturar, og to yogatimar. Det er bra det også.
Neste veke er det meldt sol og litt varme igjen, så da håpar eg at eg får jogga meg ut nokre turar. Uansett kor mange gonger eg har jogga den samme runden dette halve året blir eg liksom ikkje lei av vegen. Eller, ok, enkelte partier, men det er kun ein liten del av turen - så den springer eg fort igjennom :)
I dag står søndagstur, middagsbesøk og konsert på programmet! Ein finfin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...