torsdag 12. november 2015

"Schakkespare!"

I går kveld opplevde eg Shakespeare i Grieghallen, En Midtsommernattsdrøm i operaversjon. Forestillinga er ein del av Bergen Filharmoniske Orkester sitt 250 års jubileum. Ei stor og fantastisk forestilling! Hjelpes kor heldig vi er som bur i Bergen og har fri tilgong på kunst i denne ligaen!
Storebror arrangerer konserter heime også, med finfine billetter!
I dag er det anna kultur som står på agendaen. Eg er på konferanse i byn i dag og i morgon - Hordaland Fylkeskommune arrangerer kultur- og idrettskonferanse. Kulturpolitikk i dag og formidlingskunst i morgon. Eg gler meg til fagleg påfyll! Etterpå må eg skunde meg heim så eg rekker å hente storebror og levere han i piratbursdagsfest på kvelden! Hiv o' hoi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...