søndag 8. november 2015

Veslevoksen?

Ein morgon denne veka da vi var på veg ut dørene ser eg at storebror tar på seg regnjakke og tar med seg regnbukse og den tjukke vinterjakka i armane på veg ned i bilen.

Meg: Du trenger nok ikkje å ha med vinterjakka di. Det skal regne i heile dag. Det blir betre vær i morgon, du kan ta den med da.
Spiderman - den store helten!
Storebror: Eg tar den med i dag, da er det gjort. (Her er det nummeret før han seier "Det er godt med alt som er gjort" som ein gammal mann)

Av og til er han så reinspikka akkurat slik vi har oppdratt han at eg blir litt redd. Men så blir han dritsur fordi han er sistemann på badet; og da kjenner eg at vi har litt igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...