fredag 18. desember 2015

Siste innspurt

I går kveld var eg så opptygd og utspytta at eg begynte å kaldsvette berre eg tenkte på dagen i dag. Men ingenting er som ei god natts søvn, og dagen er alt godt i gang!

Dette har vore tidenes mest hektiske desember. Vi har pressa maks inn på alle dagar, og best av alt? Eg har klart å trene tre gongar i veka! Det er knallhard prioritering, men det heng saman med at når eg trener eg er så MEGAHAPPY! I did it, eg er der og det er berre for meg! Fantastisk! For å få det til har eg mellom anna ein gong i veka avspasert ein time frå jobb for å jogge på tredemølle på sats. I går var eg der aleine heilt til ei jente med 1/2 flaske parfyme på kom og gjekk ved sidan av meg i 15 minutter. Eg ville 1)be ho om å dusje av seg den lukta før ho kom på trening og 2) opplyse om at å gå på tredemølle, sjå på mobilen og ordne håret sitt IKKJE er å rekne som trening.
For eg er ikkje så blid heile tida, i alle fall ikkje i går. Det er mange slags raringar som trenar mellom 14:45 og 15:30! Men eg tok ein superflau selfi i speilet etter at eg hadde strekt ut - pinlig!! Da vart eg litt glad igjen (eg vart også glad da frøken rosa satte seg på eit anna apparat og trykte vidare på mobilen der.)

I dag var det avsluttning med klassen til storebror, lillesøster har nissefest og eg skal på julebord. Hei kor det går!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...