lørdag 23. januar 2016

Farvel vintervær

Alt i går var det merkbart varmere ute. Det var liksom ein mild bris. Berre vind, ikkje sant? Vi har ikkje hatt vind på lenge! Men da vi gjekk ut i går morres kjente vi at det var noko i lufta - nesten som eit drag av vår. Det var pluss ein heil grad, og før eg var komt meg på jobb var vi på 3! Rundt lunchtider var eg i bilen igjen og da var det 5! Varme! Grader!
Vi har virkelig utnytta desse vekene med nydleg vintervær! Vi har vore masse ute, gått på ski, skøyter og aka. Det har blitt litt i meste laget for storebror, som da vi rett etter middag på torsdag gjekk ut i gangen for å kle på oss sutra "Ånei, nå eg jeg så lei av denne snøen! Vi er ute HELE TIDEN! Jeg vil vere inne og leke med lego!" Han fikk ikkje mykje gehør - ut skulle vi! Det var aking. Ikkje snømåking eller ugrasluking. Altså: ingen grunn til sure miner.
Haha, apropos akinga på torsdags ettermiddag - eg hadde kun eit rumpeakebrett som eg susa med i ein heil time. Det er core, mage, rygg og armar det! Oh my!! Gøyaste treninga ever! Humøret til storebror vart litt betre også. Ikkje bra, men litt betre. Han er generelt litt moody for tida. Som ein liten tenåring.
De nydlege vinterværbileta er frå torsdag de også. Ein gjeng frå jobben "greip dagen" og gjekk på tur i Alvøskogen etter lunch. Vi gjekk til Gullaksdalen, sjå her for å sjå bileter av denne perla når det er snøfritt og sol. Flott å få mulighet til å gå tur i arbeidstida! Gjett om vi set pris på det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...