tirsdag 19. januar 2016

Spinning!

I går vart det litt vel mykje spinning etter min smak. Med ein gong ein kjem av hovedvegane her i Bergen er det så som så med brøytinga (eller - det er sikkert fint, men masse snø i vegen!) og med mykje opp og ned blir det spinning. Vi har antispinning på bilen, men det er likevel ikkje noko stas. Sklir rundt i rundkøyringer så bakenden får ein ekstra liten kick ut mot sida. Berre flaks at "alle" er forsiktige på vegen no, ellers hadde det blitt smell!
Eg var på spinning sjølv også i går. Spant meg veg til sats og tenkte at det nok ville gå finfint med trening, eg følte meg jo så fresh, til tross for ei overaktiv i helg i iskulde, lite søvn natt til i går, salat til lunch og wok til middag - køyr på! Det var ikkje så lurt. Av og til kjennes det som om treninga skader kroppen meir enn den bygger opp, så eg var fresh og fin på veg til trening og opptygd og utspytta da eg kom heim. Spinning altså. Ikkje ein måndagsfavoritt akkurat denne veka. Verken her eller der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...