mandag 8. februar 2016

Crappy trening!

Etter at eg klarte å opprettholde ein knallgod treningsmånad i desember har januar vore litt dårlegare. Sjølvsagt er dette pga influensasesong og eg gidder berre ikkje å gå på sats for å trene medan eg trur at eg skal dø. Det har eg gjort nok av, og eg trur ikkje eg gjør kroppen min noko teneste på den måten.
Yoga heime er det alltid plass til.
No er det tre veker sidan eg var på sats, så no satsar (tog du'an) eg på at eg er frisk nok til å starte på'n igjen. For eg har ikkje ligge på sofaen i tre veker, eg har vore på masse turar, svetta og trent yoga - det er berre den kjedelige månadsutgiften til sats som eg no ikkje har fått noko igjen for.

I går booka eg meg inn på spinning i ettermiddag, men sidan det var bursdag i går får vi restekakebesøk i dag - og da måtte eg avbooke den timen som er midt i kakeetingtid. Beinhard prioritering!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...