lørdag 13. februar 2016

Etterpå

For ei flott bok! Denne kjøpte eg sjølv, litt imot min eigen vilje sidan coveret var så dumt. Tittelen "Etterpå" også eit bilete av New York - tankane mine gjekk rett mot 11.september, og eg hadde ikkje lyst å lese noko om det.
Men så las eg bakpå, og kjøpte den likevel. Og for ei bok!! Superspanande frå side ein! Ikkje heseblesande spanande med folk som springer etter folk, eller tidinnstilte bomber - men berre veldig spanande! Bakom på ein måte. Det hjalp nok å ha låge forventningar til boka, det trur eg. Denne las eg mellom anna på båten til og frå Florø i juleferien, derav biletet over her med termoskopp på foten.
Denne boka susa rundt i hovudet mitt heile tida medan eg las den. Og etterpå tenkte eg på den lenge etter at eg hadde begynt på ny bok. Den var så bra - så fin - så spanande - så uendelig, uendelig trist! No har eg lånt den vekk til eit vennepar der begge ville lese den (ikkje så rart etter det entusiastiske talen eg holdt). Trur nok de vil like den også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...