torsdag 25. februar 2016

Ren poesi

Sjølvsagt følger eg "Ren poesi" på instagram - daglege små dikt - heile eller i utkast. Så masse flott! Da "Ren Poesi-dama" gav ut ei bok i 2015 kjøpte eg sjølvsagt eit eksemplar!
Det er faktisk denne framsida lillesøster las den gongen eg skjønte at ungen faktisk kunne lese. Godt oppdelt cover - REN POE SI, very nice! Boka er FULL av nydlege dikt. Såre, gode, morsomme, forstyrrande - alt! Dette, av Haagensen, hugsa eg etter å ha lest den ein gong, og det er eit av dikta eg hugsa utanatt med ein gong, fordi den treffer så inni margen!
Ei veldig god samlingsbok for alle som er glade i poesi, og for alle som trur at de ikkje liker det. Løp og kjøp!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...