søndag 21. februar 2016

Søtpotet - og gulrotsuppe


Finfin Lock Ness-monsterøse frå coolstuff.no
Søtpoteter er supermat, så det er berre til å spise meir av det! Jamie Oliver seier at om du ikkje spiser det enda, må du begynne - og om du alt spiser det må du doble det. Og så godt som det er!

Ein laurdag kokte eg søtpotet - og gulrotsuppe. Skrell og del opp i bitar. Eg brukte ei stor søtpotet og tre gulrøtter. Kok til det er mørt i vatn med ein buljongterning. Hell utav ein del av vatnet, men ta vare på det. Mos med stavmikser og spe på med kokevatnet om det blir for tjukt. Lillesøster rørte inn litt fløyte i si suppe, eg og mannen åt den som den var. Storebror sa nei, takk etter å ha smakt, og åt knekkis.
På kvelden kokte vi den opp igjen, og denne gongen tilsatte eg ein halv chilli. Da vart den hot og mmmmmdeilig! Meir gode vintersupper, takk! Eg er sikker på at dette er godt for immunforsvaret og i alle fall for trivselen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...