fredag 12. februar 2016

Teaterkveld


Denne fluffeballen held mannen med selskap i kveld.
Enkelte fredagskvelder blir brukt til noko anna enn å ligge utslitt på sofaen etter nok ei lang veke, og denne fredagen er ein slik dag!

I kveld er det Den Nasjonale Scene som står på menyen, nærmare sagt Vår ære/vår makt av Nordahl Grieg, Tore Vagn Lid og Cecilie Løveid.

Som ein av Vagn Lid sin ALLER STØRSTE FAN kan eg ikkje seie noko anna enn at forventningane er skyhøge! No er dette på DNS, så eg trur ikkje det blir heilt reinspikka slik det ofte er når han er med i biletet, men eg håper! Etter det eg har høyrt er dette verdt ein tur ut i alle fall! Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...