lørdag 19. mars 2016

Dårleg satsing

Sidan influensaen som nesten tok livet av meg gjorde sitt inntog - og litt før det - har eg vore støttemedlem på sats. Skikkelig dårleg altså! Og unnskyldningane er mange, det er nesten så det heiter grunnar! For eg VIL trene, eg har sakna å trene. Etter at eg vart frisk igjen har det ikkje vore ein ettermiddag fri. Eg tullar ikkje. Eller jo, eg hadde ein ettermiddag heime, men da tenkte eg at DET trengte eg, også vart eg heime.
Så kom sola. Eg hadde første joggetur ute i fantastisk vær laurdag 5.mars. Det var deilig og tungt! Grunnformen ligger der, og vanen, men eg hadde sjølvsagt mista ein del på utholdenheten. Det kjem tilbake. No er vi eit stykke uti mars, og eg har alt hatt fleire løpeturar ute i frisk luft. Men no er det påske, og vi reiser om to dagar. De raude dagane har sats stengt. Vi kjem tilbake akkurat i tide til stengte dagar. Ser du? Mitt liv og sats passar ikkje saman lenger. Derfor er eg utmeldt 1.april. Da trekker de ikkje lenger penger frå kontoen min, og eg skal kjøpe meg nye joggesko og nyte våren UTE!

I dag har eg forresten ikkje tid til sats heller. Første delen av dagen er eg på jobb, også køyrer vi direkte på middagsbesøk hos venner som skal servere ein klassisk østerriksk rett - spanande!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...