fredag 11. mars 2016

Fredag!

Dette har vore ei maratonveke med masse gøye opplevelser! Likefullt er vi glade for at det er fredag og snart helg. Vi har spanande planar for helga også, men det er jo noko med å ha heile dagen fri!
Sidan det er fredag (og faktisk lønningsfredag om ein trenger ein unnskyldning for å ta seg ein øl) leggjer eg ved bileter frå handverksbryggeriet 7fjell.
Ein av kollegaene mine fylte rundt år og i gåve (til både han og oss, haha) var vi på bryggeriet til 7fjell og lærte om ølmaking og ikkje minst - smakte!
I tillegg til desse 3 smakte vi på den nye typen "Møllaren" som var så frisk og god at eg framleis får sol i augene når eg tenkjer på den! Det som er ekstra artig med 7fjell er at de brukar bergenske uttrykk på øltypane sine. Kjuagutt, Gamlehaugen, Småtøs, Tippetue og Ulriken. Og altså min favoritt, Møllaren, som er frå det mest hippe området i Bergen for tida, Møllenpris.
Det er så gøy med desse mindre bryggeriene som har så kort veg frå ide til prøving. I fjor smakte eg på 3-4 av Lysefjorden sine typar som eg synas kan samanliknast med ein del av utvalget til 7fjell. Det er fint at vi kan kjøpe desse i vanlege butikkar, det er så mykje meir spanande enn hansa!

Målet til 7fjell er faktisk å bli større enn Kinn Bryggeri - eit anna handverksbryggeri eg heiar på. Av desse to må eg jo velge Kinn, sjølvsagt må eg det. :)

God fredag!

1 kommentar:

  1. Innom for å ønske deg en fin helg :-) Spennende med ølbryggeri :-)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...