tirsdag 15. mars 2016

Norzola blåmuggost

Da eg mottok buzzadorpakken med Norzola blåmuggost var eg veldig spent. Eg har kun spist blåmuggost ein gong tidlegare, og kan ikkje seie at eg likte det så veldig. Men det var i 2001 - kanskje eg likte det betre no?
Den såg ikkje mykje skummel ut der den kom i ei stor eske kun med selskap av to kjøleelement. Da helga kom googla eg "oppskrifter med blåmuggost" for å leite etter inspirasjon til kveldsmat. For, lets face it, dette er ikkje noko ungane hadde likt. I alle fall ikkje mine. Og jo, DET veit eg #grinepånasaavlittfetaost
Inspirert av ei salatoppskrift og informasjon om at blåmuggost passar godt med frisk frukt, kjøpte eg inn ingredienser til ein eigen salat. Isberg, cherrytomater, salatkylling, mango, peanøtter og blåmuggost.
Det gjekk seg til. Etterkvart likte eg smaken, eg trur eg fint kunne ha blitt vandt med den og likt den. Osten smakte ikkje så masse, men nok nok nok! Absolutt nok! God var den saman med både peanøtter, kylling og mango. Kanskje mest med kylling, så her er mulighetene mange. Til og med mannen "likte" det, og han er over gjennomsnittleg kritisk til mjølkeprodukter. Det var litt som med smakfull vin, det gjekk betre etterkvart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...