lørdag 26. mars 2016

Påskeferie på Pers hotel

I år som i fjor hadde vi nokre dagar på Pers Hotel - dagane før de "ekte" påskedagane, altså de dagane hotellene dumpar prisane sine. I fjor var vi der saman med gode venner som kom køyrande frå andre sida av Gol. I år kunne ikkje de vere med, men vi reiste likevel - ungane og vi hadde så mange gode minner frå 2015!

I år valgte vi eit litt mindre familierom. Vi fjor hadde vi nesten suite; i år tok vi eit familierom med hems. I stadenfor hadde vi tre netter der, ei meir enn i 2015 - og vi tok middagsbuffet kvar dag; mmm!

Den eine dagen kjøpte vi billettar til Tropicana. Dette er badelandet på Pers - her er det varmt og godt! Vi kosa oss masse i bassengene, særleg i runda der de hadde sterk straum - eg trur ikkje eg overdriver når eg seier at vi hadde rundt 1000 runder i den - heile dagen altså! Rundt og rundt! Utruleg gøy! Begge ungane fann seg venner i bassenget, og dagen susa av gårde! Vi hadde ei pause ved lunchtider, før vi var tilbake i bassenget og bada til barneTVtid! DA var vi sultne til middagsbuffet da!
Vi hadde tatt med masse ulike spel som vi faktisk fikk tid til å spele. Dag to, altså onsdagen, var vi ute i sentrum på solbrillekjøp, leikeplasshopping (to leikeplassar fann vi) og årets første uteis! Vi spelte kort og spel på rommet, og gjekk ut igjen. Susa rundt - heile dagen!

På onsdags ettermiddag kom venner frå Bergen som har hytte på Hemsedal. De åt middag med oss, og denne kvelden var det trylleshow for ungane på hotellet! Det passa kjempebra, ungane var på show medan vi brukte lang tid på dessert og prat i restauranten; heilt luksus med tid til å prate utan ungane til stades!
Skjærtorsdag skulle vi toge oss heimover kl.15. Vi venta i hotellet sine fellesområder med bøker, spel og fjas. Ungane spelte kortspelet Krig i ein time non-stop, så her var det berre å la humla suse. Nydleg! For til tross for flotte DAGAR var nettene eit lite (og mildt) mareritt. Vi hadde ein skrikete baby i naborommet alle nettene, og det var veldig lytt! Naborommet på andre sida hadde ein alarm på døra som gjekk av i tide og utide - ein alarm som høyres ut som ei vekkerklokke og kjensla av å vokne av den er vel sjeldan god. Vi hadde også rom mot aust, så sola steika på rommet vårt frå 05-ettelleranna, så 06:30 var det minst tretti varmegrader der inne og ingen klarte å sove meir. Vi hadde også rom mot parkeringsplassen og det er ein del som har alarm på bilane sine. Men nok om det - vi sov godt da vi kom heim på torsdag!
For meg som har lest Panserhjerte i påska var det ekstra spanande å suse gjennom Ustaoset på togturen heim!(alle som har lest denne boka tar denne :)) Ingenting er vel som å sitte på toget i påska saman med haugevis av folk med Mariusgenser og ski - det er påskestemning altså! Spiser ein appelsin og leser påskekrim samtidig er opplevelsen komplett! Og det gjorde vi sjølvsagt!!
Heim kjære heim med eigen seng og pute. Kaldt og mørkt rom. Og ei stue som ungane kan oppholde seg i når de vokner først. Vi sov til nesten 10 på langfredag - eg og mannen. Det trengte vi! Ferie etter ferien er eit must! Men for nokre flotte dagar på Gol!!