onsdag 27. april 2016

Forundringens dal

Eg har lest fleire bøker av Amy Tan, og eg har likt de godt. Derfor var forventningane store da eg kjøpte med meg den siste boka hennes, Forundringens dal. Dette er litt av ein tjukkas på 725 sider, men når det er gode bøker så kan 725 sider også opplevast som for lite.
Det var ikkje saken her. Den vart liggande på nattbordet i nesten to månader. Innimellom tok eg meg saman og las i den, fleire dagar på rad for å komme inni den. Men eg kom ikkje til den staden der eg brydde meg om historia til de boka handla om. Og da er det ikkje noko å hente der. For meg. Eg las kvar side til side 300. Da gadd eg ikkje meir, og las resten av boka iløpet av to kveldar der eg bladde igjennom og las nok til at eg forstod kva som skjedde og korleis den slutta. Dumt, for denne boka hadde eg gleda meg masse til å lese og like. Men nei, ikkje denne gongen. Av bokhandel har du kome, til freetax skal du bli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...