torsdag 7. april 2016

Luddemorgon

I dag som i går var eg siste person utav senga om morgonen. Det er alltid fint - da er det jo kun eg som skal gjøre meg klar! Tre små satt i sofaen og høyrte på lydbok. Lillesøster og storebror med Puste på fanget. Den siste veka er det denne lydboka som har gått på repeat, Ludde. Den varer i 35 minutter, og det er vel det ungane har funnet ut - at om de står opp direkte når klokka ringer rekker de å høyre den før vi skal ut dørene.
Lillesøster har ikkje vekkerklokke, men ho høyrer at storebror går opp, og da kjem ho også. I går hadde ho lest i senga før ho stod opp også, så eg er litt usikker på når ho eigentlig vokner. Når mannen går klokka 6 kanskje?

Det er enkelte barnebokinnspelingar som imponerer meg, og Ludde er ein av de. Her har de laga gode songer i tillegg til bøkene som blir lest opp. Det ligger masse jobb og dedikasjon bak slike produkter, og det lyser så veldig igjennom - og blir satt pris på! Det er jo ikkje utan grunn at de blir spelt av på nytt og på nytt. Dette er bibliotekslån og i går gjekk eg på nettet og fornya lånet slik at den kan bli høyrt 30 gonger til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...