tirsdag 19. april 2016

Mammarådet

Susanne Kaluza var lenge ein stor favoritt hos meg. Da ho var aktiv blogger las eg sjølvsagt bloggen hennes, og synas ho var toppers! Det er ho jo framleis, men sidan ho ikkje blogger lenger går ho litt i gløymeboka hos meg. Da vi var på Gol kom eg over ei av bøkene ho har gitt ut, eller rettare sagt vore redaktør for, nemleg "Mammarådet". Dette er ei samling tekstar skrive av mammabloggere. Naturleg nok tenkte eg at dette var lettlest underholding, små artige haha-tekster som eg kunne la flyte igjennom hjernen som ein frisk bris.
Finfin bok å lese medan ungane er på leikeplassen i Gol sentrum?
Men dette er ikkje ei slik bok. Den er ei samling av tekstar som mammabloggere har skrive, men den er ikkje lett. Den har knapt haha-tekstar, og innholdet får hjernen min til å jobbe - ikkje til å slappe av. Det er reflekterte, interessante, spanande og nye vinklar her! Det er smarte damer som skriver godt! Tekstane er ikkje klipt rett frå blogg der ein kanskje publiserar fortare enn ein burde. Det er gjennomarbeida tekstar med godt språk og fleire veldig interessante poeng! Boka er ikkje som eg trudde, og har derfor tatt litt lenger tid enn en hadde rekna med. Eg liker også layouten - kan eg seie det? Nice one! Men eg liker ikkje coveret; neineinei! Den reflekterer ikkje innholdet! Men inni er den god! :)
Kjøpt på salg! Men verdt full pris!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...