tirsdag 24. mai 2016

17.mai 2016

I dag er det ei veke sidan 17.mai! Det kjennes som om det er minst ein månad sidan alt, men kanskje eg merkar at det ikkje er fult så lenge sidan når eg skriver om dagen no :)
Vi skulle ha venner på besøk til lunch/middag, så vi hadde formiddagen fri. Det var bra, for alt som kunne gå galt gjekk galt. No merkar eg at eg har gløymt masse, men eg kan nevne ting som gløymt å kjøpe bunadsskjorte til lillesøster, gløymt å sjekke om min eigen bunad passa, gløymt å kjøpe inn kaffe, gløymt å kjøpe rosiner til grauten, gløymt at muffinsoppskrifta eg skulle bruke hadde for låg temperatur på omnen, gløymt kvar vi la søljene til ungane etter 17.mai i fjor - for nevne noko. Ikkje store og viktige ting, men nok til at formiddagen vart litt - kva skal eg seie - i den negative sorten. Det hjalp ABSOLUTT ikkje at begge ungane var superspente og rastlause/sutrete.
Lillesøster med raudt, kvitt og blått i håret!
Men alt går over. Eg fant ein blå gensar til lillesøster som ho brukte bak-fram slik at Frostbiletet som var på den ikkje viste. Min eigen bunad passa, den var for stor, så eg stod og sydde inn beltet medan gjestane våre kom. Kaffe klarte vi oss utan, vi lagde nespresso-espresso istadenfor. Innerst i skapet fant eg ei halvfull eske med rosiner, så da var det rosiner til grauten i alle fall for nokon. Halvparten av Red Velvet Cupcaksene vart hule og halvrå. Sidan det vart altfor masse frosting da eg prøvde å få lettversjonen av Philadelphia til å bli stiv (mannen hadde handla feil type til meg), brukte eg mengder meg frosting og dytta muffinsane fulle i topping! Heilt innanfor. Søljene er framleis vekke. Lurer på kva lur plass eg har funnet til de!
Det eg hadde hugsa var lys, serviettar, blomar frå hagen, vannkringler, Fjordlandrømmegraut til 9 personer, spekemat, pølser, brød og lomper, brus, ketchup, sennep og sprøsteikt lauk. Samt små flagg til bordet og nye flagg til ungane.
Eg måtte raske noko kvitt utav skitnetøyskorga som eg kunne bruke under skjorta, men det gjekk fint det også. Dette var før eg sydde inn beltet - det skal jo ligge i skøyten mellom svart og grønt.
Gjestane hadde meg seg ein fin bukett til oss som pynta opp ekstra masse! Også var det endelig på tide å sette seg til bords og spise!
Det er første gong i år vi hadde både pølser og rømmegraut. Tidlegare har eg berre servert rømmegraut sidan eg vil at ungane skal smake det og kjenne til produktet (nasjonal matkultur er viktig!), men det viste seg å vere problemfritt å ha alternativer! Vi dekka på med både flate fat og gratuskåler, så alle fem ungane åt både graut og pølser!
Vi gjekk opp til det lokale skuletoget og delte oss mellom 2.trinn og barnehagen. Lillesøster hjalp til med å bære fana. Ho har også på seg cepen som mamma har sydd lik til meg og ho. Det var opplett, litt regn, men akkurat passe bunadvær! Av høgdepunkta var at storebror fant ein 50-lapp på vegen og smaken av den nye Noisy med jordbærsmak! Og sjølvsagt alle menneskene vi er så heldige å bu i nærleiken av! Etter snart 10 år i samme område er det tett mellom venner og bekjente, og det er fint når alle er samla på samme stad!

Alt i alt - ein finfin 17.mai! Vi har nokre forbetringsplanar for 2017. Kanskje kjem ikkje den dagen rett etter langhelg med tilhøyrande bursdagsfest, ein kombinasjon som utfordra mengden informasjon ein klarer å ha i hovudet på ein gong. Eg liker å tru at meir hadde vore på stell om eg hadde hatt meir tid før dagen. Men shit au! No gjenstår det berre å finne søljene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...