torsdag 26. mai 2016

Kulturnerd!

For ei flott opning av Festspillene i strålande sol på Torgallmenningen i går! Det var så mykje bra på scena og Marte Mjøs Persen holdt ei god og viktig tale før ho erklærte Festspillene 2016 for opna! Eg er ikkje bergenser, men av og til trur eg at eg kjenner stoltheten bergensarane har over byen sin! Det er alltid stas å sjå den eldre garde som møter opp på slike arrangement i dress og hatt, eller med raude sko og fin veske. De har pynta seg - det er fest i Bergen!
Det er ikkje mange som snur seg med ryggen til scena for å sende lange blikk etter denne mannen! Men det gjør eg, og eg tar til og med eit paparazzibilete av han! For dette er ingen andre enn Allan Lucien Øyen! Og det må ein kanskje vere kulturnerd for å sjå.

Øyen var dansar i dansekompaniet Carte Blanche da eg kom til Bergen i 2001. Eg var alltid på den første danseforestillinga når de presenterte noko nytt - eg var STOR fan av kompaniet! Og særleg var eg stor fan av dansaren Allan Lucien Øyen! Ein gong han var skada satt han like ved meg i amfiet, og eg var heilt starstruckt!! No er han mellom anna koreograf, men eg har enda til gode å sjå noko av det han har gjort. Eg fylgjer tett med og gler meg til eg ein gong får sjå noko meir enn utkast!

I går var han tilstades under åpninga, rett og slett fordi det var han som hadde regien på den. Det var ikkje rart eg likte opninga så godt - den hadde ein flott dramaturgi og variasjon! Også denne mannen da! Han overskygga både dronninga og Magne Furuholmen (det er vanskelig å gjøre) for meg!! Ekstra gøy er det jo at han hadde med fleire aktørar på scena eg kjenner godt gjennom jobben min - nøkkelpersoner som ikkje berre er fantastiske formidlere, men også varme og genuine mennesker som eg er stolt av å kjenne!

Bra Allan! Bra Festpillene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...