lørdag 18. juni 2016

Liptons tekapsler

Nespressomaskina mi og eg fikk vere med på Buzzadorkampanje der vi fikk prøve ut Liptons tekapsler! Desse skal fungere i alle kaffemaskiner. Vi bruker kun Nespresso sine eigne kapslar i maskina vår, så dette er første gongen vi har prøvd noko anna. Og ikkje var det kaffe vi prøvde heller!
I ein boks er det ti kapsler, altså ti kopper med te!
På boksen står det at ein må la det renne litt vatn igjennom maskina før ein lagar seg ein kopp te. Det skjønte eg godt da eg gjorde det - for i maskina vår var det små kafferestar som er fint å få vekk først!
Men så var maskina klar til å lage te! Trykk på Lungo-knappen slik at du får de tildelte 2 dl. Perfekt liten kopp!
Teen smakte godt, akkurat passe sterk! Eg liker å lage store tekoppar, derfor drikker eg svært lite te når det er sommar og varmt! Men med desse kapslane i hus er det ingen problem å lage seg ein rask, liten tekopp i kveldssola! Det var akkurat det eg gjorde med den koppen som er på biletet! Mmmm :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...