torsdag 16. juni 2016

Villeplet

På veg ut på jobb i andre enden av Bergen kommune stakk eg innom Fretex i Åsane og leverte inn eit heilt bagasjerom fult av esker etter at vi i april rydda ut av den eine boda vår. Det er godkjensle altså! Når eg først var der kjøpte eg nokre bøker til oss. Deriblandt Villeplet av Maria McCann. Dette skulle vere ei bok om hevn og arv - utgangspunktet for mang ei bok eg har kosa meg med, særleg når sommaren gjør at eg vil ha ei lettlest solveggbok.
Bok og kaffe på verandaen
Handlinga var frå 1800-tallet og var lenge interessant og spanande. Men så viste vi alt og det var framleis 150 sider igjen. Det skjedde ingenting nytt etter det punktet, så det tok lang tid å gidde å lese igjennom resten. Det vart litt "no er eg lei av at boka ligger her, eg må gjøre ein innsats så eg blir ferdig." Det er sjeldan eit teikn på ei god bok. Eg leverer den lett tilbake til der eg kjøpte den, med prislappen på! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...