lørdag 10. september 2016

Bursdagsgaven

Denne fikk eg av mamma etter at ho hadde lest den på sommarfeietur. Boka er basert på ei sann historie og handlinga foregår i sørstatane i første del av 1800-tallet. Annankvart kapittel er skrive frå "rik jente" side og slaveside. Det gir interessante vinklar på samme historie.
Lese saman med kveldsmat
Eg viste ikkje at kvite kvinner jobba så hardt mot slaveriet. Eg viste ikkje kor ille det var. Historia gjer eit anna syn på slaveriet - og det er virkelig interessant! Etter at eg hadde lest den ut googla eg boka og las om bakgrunnen for historia. Og det er alltid eit godt teikn! Da blir boka meir enn kun ei bok.
Lese medan utspydde sengetrekk tørkar i sola
No skal eg straks låne ei anna bok av Sue Monk Kidd; "Bienes hemmelige liv". Det er ikkje alltid eg synas at forfattarer er gode i alle bøkene de skriver (eller, det er de vel aldri); men eg håpar den boka er like interessant!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...