onsdag 5. oktober 2016

Forventninger

I heile to år har lillesøster sett på at eg har kokt kakao til storebror på morgonen før eg heller den på eigen termos som eg pakker i sekken hans. Det er turdag på skulen, og lov å ha med noko varmt å drikke. Eigen tursekk med ekstra god nistemat og sitteunderlag er også viktig!

Og tenk - i dag var dagen da det endelig var hennes tur! Med kakao i termos heilt for seg sjølv, og sekk som skal bærast på tur ein heil dag! Eg hadde kanskje trudd at det skulle få ho utav senga litt raskare, men når ho omsider kom seg opp var ho veldig glad og stolt!
Eg gler meg til å høyre korleis ho har hatt det! I heile turforberedinga gløymte vi at storebror har gym i dag, så han vart levert utan gymtøy. Hmm. Eg ser ikkje vekk frå at det er slike sporadiske episoder som kan bygge oppunder ein yrande kjensle av forskjellsbehandling. Forskjellen i barnemedverknad på kakaokoking og "ta med shorts" er enorm, men eg trur ikkje 8-åringen kjøper det argumentet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...