mandag 3. oktober 2016

Mors gaver

Denne måtte eg kjøpe etter å ha lest om den da den kom ut, og ikkje heilt gløymd den. Forfattaren finner gåvelister da de tømmer barndomshjemmet etter at mor har flytta til sjukeheim. I desse listene står alt som var blitt gitt og fått mellom 1963 og 2003. Mennesker kjem inn på lista og går ut av lista. Nokon av desse menneska fortel ho litt om, det er interessant. Etter ei litt for lang og utfyllande utgreiing om gåver som element og ide, synas eg boka kom seg.
Eg har tidlegar lest Cecilie Enger sin bok Kammerpiken, som eg ikkje likte så godt. Eg kjenner igjen språket her også, og trur eg har lest min siste Cecilie Enger-bok. Men boka vart betre og er på mange måtar interessant historisk; gåvene seier mykje om samfunnet.
Lurer på om ein kan tolke julegåver 2016 på samme måte? Det er i alle fall ikkje så mange heimetørka kornakser under treet. Ho skriver ingenting om økonomi; er det ei moderne tanke å fokusere på kor mykje pengar ein bruker på gåver og kven som får for kor mykje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...