torsdag 6. oktober 2016

Utvida joggesesong

Det er utruleg fint og varm i Bergen - og det til tross for at vi skriver 6.oktober i dag! Vi merkar at det er haust med det samme sola forsvinner på kvelden og temperaturen synker drastisk. Men i sola på dagen er det herleg! Eg er glad for kvar einaste bonusjoggetur eg kan ta i strålande sol!
For første gong entrar eg vintersesongen utan medlemsskap på sats. Eg vart så lei i fjor vinter at eg bestemte meg for å utforske andre treningsalternativer denne vinteren. Eg har kjøpt meg vintertights og joggehanskar; så kanskje klarer eg å jogge meg gjennom sesongen? Det er jo lett å tenkje når været er slik det er no. Eg veit det blir vanskelig når det er 4 varmegrader og stiv kuling i vekesvis. Spørs kor kreativ eg klarer å vere. Men framleis - joggelykke i sola!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...