torsdag 17. november 2016

Frukost på døra og farsdag

På søndag var det farsdag og den dagen skulle sjølvsagt markerast! Og ikkje berre på søndagen, men heile helga til endes! Det heile begynte på fredags kveld. Vi hadde barnevakt og skulle på Bare Egil Band-konsert på Hulen. Han skulle ikkje på scena før kl.22:30 (!), men vi lot barnevakten ta over ved kveldsmattid og stakk til byn på leit etter ein stad der VI kunne spise kveldsmat.

Vi var heldige å finne ledig bor på sumo, og hadde eit nydleg lite kveldsmåltid der - leeeengeee - med berre voksne folk rundt oss. Det burde vi definitivt gjøre oftare!
På Hulen var klientellet meir utblanda med studentar, ei gruppe eg ikkje lenger identifiserer meg med, men som er hysterisk morsomt å høyre på medan du sitter på do! Alt på vegen inn vart vi overraska av ei dørvakt (eg trudde han skulle ta i mot billetter) som målte oss opp og ned før han sa "Ja, dere kan jo gå rett inn." Medan jenta foran oss måtte la han rote i veska si før han slapp ho inn. Det er forskjell på folk si (og minst 15 år). Konserten var bra, hahaha, han vart aldri ferdig å spele! "Nå merker jeg at det blir litt stille her. Kanskje det er på tide å avslutte?" (men han holdt på ein halvtime til, og fleire og fleire gjekk) Mange blodfan i salen, det var ekstra gøy! 
Laurdags morgon måtte eg stå opp litt ekstra tidleg for å sjekke om det var levert noko på døra. Eg hadde bestilt frukostlevering via nettet, og var spent på om det hadde komt fram. På ytterdøra hang det ein pose, så eg gjekk inn igjen og spurte mannen om han kunne gå ut og sjekke om noko hadde skjedd der. Stakkars; han trudde noko var galt. Men han vart kjempeglad og overraska da han opna posen som inneholdt bakverk til ein deilig frukost!
Ferske og gode bakverk til alle! Fantastisk deilig! Ungane viste ikkje om det de heller, og var frå seg av begeistring og lovord! Ostebriks (AKA loff) til frukost er IKKJE kvardagskost! Det var så masse mat at vi hadde til lunch også!
Frå lokale bakerier.
På søndag var det den ekte farsdagen, og medan han fikk streng beskjed om å holde seg vekke frå kjøkkenet, dekka vi tre på bordet og kokte egg og la hauger med gåver og teikningar på plassen hans. Til dessert etter middagen fikk han Red Velvet Cupcakes etter eige ønske. Med fotballpynt - sjølvsagt! :)
Også var festhelga over. Mannen er storfornøyd; og eg meinar at alt var vel fortjent! (også er det game on når det er morsdag i februar!) (neida, det tenkte eg på først no!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...