lørdag 26. november 2016

Sett ut en vaktpost

I fjor høyrte eg "Drep ikke en sangfugl" på lydbok. Samme året vart ei anna bok av Harper Lee funnet i junaiten, og i år har eg lest den også.
Yndlingste kjøpt i Sverige i sommar. Siste tepose, snufs :(
For meg er det stor forskjell på å høyre og lese ei bok, så det var litt rart å lese de samme navna som eg hadde høyrt så mange gonger på CD. Boka er skriven før "Drep ikke en sangfugl", men er gitt ut etter. Handlinga i "Sett ut en vaktpost" er frå ca.15 år etter handlinga i den andre boka. (tunga rett i munnen her)
Den var kort og fin, og ei god bok å ha lest i samanheng med den andre boka. De høyrer saman på mange måter, og kaster eit fint lys på historia. Eg likte nok "Drep ikke en sangfugl" betre, men det er like mykje fordi den var lengre; så historia tok tak på ein anna måte. Denne boka har ikkje ei historie på lik linje som den andre boka hadde heller. Les de saman! Men på mange måtar - les kanskje denne boka først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...