onsdag 28. desember 2016

Heimelaga tacokrydder

Overlat på nettet finner du oppskrift på heimelaga tacokrydder. Vi spiser sjeldan taco, men ungane liker det veldig godt - og eg likte ideen med å lage blandinga sjølv! Eg fann ei oppskrift eg ville bruke, og kjørte til nærmaste innvandrerbutikk for å kjøpe ingrediensane. Der fant eg denne:
Eg kunne vel like gjerne kjøpt den og helt det på fine glass så det såg heimelaga ut, men det gjordet eg altså ikkje! Derimot kom eg heim med dette lille lageret!
Eg dobla oppskrifta og fylte i tre små glasskrukker frå ikea.

Den første gjekk til ei venninne som hadde bursdag. De to andre gav eg vekk til lillesøstrene til mannen min, og eg veit køyrer fredagstaco religiøst. Bakpå lappane skreiv eg oppskrifta. Vi smakte ei runde her heime før eg gav vekk, og de smakar mykje meir (og meir chilli) enn den ein får kjøpt. Den inneheld også mykje mindre salt en ferdigblandingane. Eg likte det, ungane merka ikkje forskjell; så eg håper svigerinnene mine synas det smakar godt også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...