mandag 2. januar 2017

Årsoppgjør 2016



Gjorde du noe i 2016 som du aldri har gjort før? Fleire ting, men ganske mange småting. Ein av de store tinga var fjellmaraton i sydenvarme. 
Ble noen av vennene dine foreldre i år? Nei, faktisk ikkje. Det trur eg er første året på i alle fall 10 år!
Hvilken dato fra 2016 kommer du alltid til å huske? 14.februar.
Det beste kjøpet? I 2016 kjøpte vi generelt veldig masse! Men det beste enkeltkjøpet må vere bilen vår!
Var det noe som gjorde deg virkelig glad? Sommarferien! Det var hyggelege mennesker og fine stader kvar einaste dag tre veker til endes!
Savnet du noe i 2016, som du vil ha mer av i 2017? I haust kjente eg at eg sakna kulturopplevingar. Så det skal eg prioritere i 2017!
Hva skulle du ønske at du hadde gjort mindre av? Fylle dødtid med mobilinternettsurfing. I beste fall er det tidsfordriv. I verste fall er det ein energityv,
Hva brukte du mest penger på? Matvarer, klær og utstyr til familien - samt eigenandel i ny bil OG eigenandel i nytt bad.
Noe du ønsket deg og fikk? JA! (fikk og fikk fru Blom) Nytt bad!
Noe du ønsket deg og ikke fikk? Evig lykke.
Hva gjorde du på bursdagen din i 2016? Åh, det var gøy! Eg hadde ein haug med venninner på besøk i eit hus tomt for mann og barn. Vi åt god mat, prata, spelte Ryktet går og drakk god vin heile natta!
Er det noe som kunne gjort året ditt enda bedre? Eg trur kanskje ikkje det. Eg meiner vi har gjort det beste utav de korta vi fikk utdelt iløpet av året. Om noko må det vere at vi i mai hadde funnet og fått kjøpt drømmehuset. Da hadde vi jo i dag alt vore der - flytting og hussalg og alt ferdig! I staden gjorde vi huset vi bur i om til eit litt meir drømmehus; og det er også ok!
Hvem savnet du? Fleire av venninnene mine som har flytta frå Bergen. Eg traff tre av de i sommar, og kanskje derfor har tenkte eg på de i haust og skulle ønske eg hadde de nærmare.
Høyeste ønske akkurat nå? At alt skal gå seg til, og at energien skal blomstre!
Lista er etter inspirasjon frå koffeine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...