torsdag 23. februar 2017

Lys morgon!

I dag er første morgonen eg har merka at det var skikkelig lys da vi gjekk ut av døra heime før klokka 8. Det er sol og kulde i dag, men lyset! AHHHH!!
Når eg rundar Laksevåg møtar eg Ulriken midt imot. På eit tidspunkt kjem sola over fjellet, og det er ein merkedag! Både når den kjem og når den ein gong på hausten er vekke. Her er eg rundt samme tid kvar dag og her merkar eg forandringa best! I tillegg til kveldssola når eg køyrer heim igjen etter jobb, sjølvsagt! På bilete har eg raudt lys og klarte akkurat å ta eit bilete med mobilen på veg på jobb i dag. Sjå sola som SNART er over Ulriken! No er det berre dagar igjen - så blir eg blenda midt imot! Eg kan ikkje vente!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...