torsdag 30. mars 2017

Innhaugfolket

Denne mursteinen av ei bok kjøpte eg før eg fikk mann og barn, så den er blitt med på fleire flyttelass enn eg gidder å telle! Eg var på utkikk etter ei litt lang bok, og da vart denne eit sjølvsagt valg. Boka består av de fire Innhaugfolk-bøkene og er på godt over 800 sider.
De første 200 sidene var ganske kjedelige, men likevel ikkje så kjedelige at eg ikkje ville lese. Det var ok, og det var det. Men så kom eg inn i skrivestilen og historia - og da gjekk det mykje lettare. Når ein leser så mange sider i ei bok blir den annleis enn liknande bøker på kanskje halvparten av sidene. Så etter at den var lest ut var den med meg i fleire veker - som om eg framleis las den. Det er vanskelig å begynne på ny bok etterpå!
Ikkje plass til både tjukk bok OG pus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...