fredag 26. mai 2017

Festspill

Under årets festspillopning var eg så heldig at eg stod akkurat der de slapp inn pubikum når alle som var spesielt inviterte hadde satt seg! De 17 av oss som slapp inn fikk til og med sitte heilt framme - mellom scena og den lille scena de hadde satt opp nærmare publikum!
Når programmet varer i godt over halvanna time er det godt å sitte! Og for eit program!!
Dyktige konferansierer! Alt blir jo meir stas når det blir sagt på skikkelig posh britisk! Særleg "Please welcome the Queen of Norway." Ho hadde forøvrig ei nydleg tale om identitet - som er årets tema.

I kveld er eg på Conerteateret saman med ei venninne og ser "Sustain" som var tilstades på opninga med ein fantastisk opptreden! Eg gler meg til meir av det! Kjolen er laga av plasposar og fungerte nydleg i vinden på onsdag! Instrumentene er også i stor grad laga av plastavfall. Dette blir bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...