onsdag 24. mai 2017

Festspillopning


HURRA! Endelig er det Festspill igjen, og etter 16 år i byen mellom de sju fjell er det einsbetydande med DET ER VÅR! For det finnes vel knapt ein vakrare by når sola skinner og det er blomster overalt! Og når erkebergenserene synger Nystemnten med emosjonell vibrasjon til grunn under opninga av Fespillene i dag kan ein ikkje anna enn å la seg bli revet med og bli ein aldri så liten Bergenspatriot sjølv.
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde;
Sorgen forgik mig paa Ulrikkens Top.
Tænkte paa Bauner, om de skulde brænde,
og byde Mandskab mod Fienden op;
følede Freden, blev glad i min Aand,
og greb til min Cithar med legende Haand.
No må eg berre pugge teksten slik at eg kan synge med. Eg kan nemleg berre de to første linjene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...